Veelgestelde vragen over
Klachten en misstanden
Alle vragen over Klachten en misstanden
Aanname en afhandeling van je klacht
Het Centraal Meldpunt Klachten registreert de klacht op het klachtenformulier van Tadaah Uitzendbureau BV. De omschrijving van de klacht wordt net zolang voorgelezen totdat je je hiermee helemaal akkoord verklaart. Je wordt op dit moment geïnformeerd over de verdere behandeling van je klacht. De verantwoordelijke manager wordt direct telefonisch geïnformeerd, zodat er zonder vertraging actie ondernomen kan worden. Per e-mail ontvangt de manager het klachtenformulier. De manager neemt uiterlijk binnen 2 werkdagen nadat de klacht bij het Centraal Meldpunt Klachten is binnengekomen contact met je op. De klacht wordt zo mogelijk meteen opgelost of er wordt afgestemd welke maatregelen kunnen worden getroffen. Na behandeling van de klacht vult de manager het klachtenformulier volledig in en stuurt dit terug naar het Centraal Meldpunt Klachten. Het Centraal Meldpunt Klachten verifieert bij jou of de behandeling naar tevredenheid is verlopen. Als dit laatste niet het geval is, wordt de procedure herhaald waarbij nu de naast hogere manager wordt ingeschakeld.
Vertrouwenspersoon
Wanneer je melding wilt maken van ‘ongewenst gedrag’ (bijvoorbeeld agressie, geweld of seksuele intimidatie) en, om wat voor reden dan ook, geen gebruik kunt maken van bovenstaande klachtenregeling, neem dan contact op met de vertrouwenspersoon van Tadaah Uitzendbureau BV, telefoonnummer (020) 210 10 83.
Ernstige misstanden en het Huis voor Klokkenluiders
Heb je een misstand geconstateerd of heb je een vermoeden daarvan en ben je van mening dat de opdrachtgever of Tadaah Uitzendbureau BV jouw melding niet correct opvolgt of heb je een andere goede reden om de interne procedure niet te volgen? Dan kan je terecht bij het Huis voor Klokkenluiders. Het Huis voor Klokkenluiders heeft de wettelijke bevoegdheid om onderzoek te doen naar misstanden met een maatschappelijk belang en daarbij zo nodig documenten op te vragen en mensen te verhoren. De identiteit van de melder blijft hierbij in principe geheim. De uitkomst van een onderzoek kan openbaar worden gemaakt.
Melden datalek
Een datalek is een situatie waarin jij of een ander onbedoeld inzage heeft in persoonsgegevens die niet voor jou, of die ander, bestemd zijn. Indien je een (vermoedelijk) datalek bent tegengekomen, verzoeken wij jou dit direct te melden via info@tadaahuitzendbureau.nl.
Procedure voor klachten en misstanden
Loop je tegen een probleem aan bij een opdrachtgever, bespreek dit dan met je leidinggevende bij die opdrachtgever. Constateer je bij een opdrachtgever een misstand (of heb je een vermoeden daarvan), kijk dan eerst of die opdrachtgever een procedure heeft voor dit soort zaken. Als die er is, dan moet je in beginsel (eerst) die procedure volgen. Zo nodig kan Tadaah Uitzendbureau BV je daarbij helpen.
Tadaah Uitzendbureau BV kent een gedragscode die al haar medewerkers aanspoort om professioneel te handelen. Wij gaan er dan ook van uit dat elke activiteit die door of namens Tadaah Uitzendbureau BV wordt uitgevoerd 100% fatsoenlijk gebeurt. Heb je toch een klacht over Tadaah Uitzendbureau BV? Dan is ons uitgangspunt dat er zoveel mogelijk in onderling overleg naar een bevredigende oplossing wordt gezocht; samen met je contactpersoon of zijn/haar manager. Je kunt ook met je klacht terecht bij het Centraal Meldpunt Klachten van Tadaah Uitzendbureau BV. Op dit centrale meldpunt worden telefonisch, schriftelijk en per e-mail binnengekomen klachten meteen behandeld. Het meldpunt registreert deze klachten en begeleidt het afhandelingsproces.
Hieronder tref je de contactgegevens aan:
Tadaah Uitzendbureau BV
t.a.v. Centraal Meldpunt Klachten
Postbus 10875 1001 EW Amsterdam
e-mail:Â info@tadaahuitzendbureau.nlÂ
telefoonnummer: (020) 210 10 83